В последно време продажбите на MINI не вървят така, както им се иска на шефовете на концерна BMW Group и затова се търсят нови варианти за увеличаване на популярността им. Един от тях е доста оригинален - колите на марката може да бъде продавани в дилърските центрове на други производители, твърди Autocar, цитирано от Automedia.bg
Идеята е новия ръководител на американското подразделение на MINI - Майкъл Пейтън, който има голям опит като топ-мениджър във Ford и Harley-Davidson. Той отлично познава пазара в САЩ и е готов да се опита да промени представянето на марката на него.
Пейтън смята да позволи на всички дилъри в страната, които имат желание, да продават автомобили на MINI. Според него това ще е от полза на британския бранд, тъй като в Щатите марката записва спад на продажбите, а от началото на година 8 от дилърствата на компанията в страната за закрити. Очаква се, че 50% от местните представителства на MINI ще завършат годината на загуба.
Все пак в компанията са оптимисти, че това ще се промени с излизането на първия електромобил на марката Cooper SE, за който са получени близо 80 000 поръчки.
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК