Според ново проучване в Amazon се осъществяват по-малко покупки, а потребителите показват предпочитания към Walmart.
Честотата на покупките в Amazon, които са поне шест пъти или повече на месец, е спаднала до 40% тази година в сравнение с 80% през 2017 г., според проучване на First Insight.
First Insight е провела три потребителски анкети сред около 1000 души през декември 2017 г., септември 2018 г. и септември 2019г., за да събере резултатите. Те включват както потребители с Prime членствов в Amazon, така и потренители без подобни привилегии.
55% от интервюираните тази година са заявили, че предпочитат да пазаруват в Walmart вместо в Amazon, като броят им е бил 47% година по-рано. Процентът на хората, които предпочитат Amazon, е спаднал от около 53% през 2018 г. до 45% през 2019г., съобщават от CNBC.
Amazon разкри, че има повече от 100 милиона Prime членове по света. Но според First Insight регистрациите отпадат. През 2019 г. 52% от анкетираните са членове, което е спад спрямо 59% година по-рано, посочват от Amazon.
Резултатите от проучването могат да бъдат знак, че инвестициите в електронна търговия в Walmart се изплащат, а Amazon все още трябва да работи по въпроса. И двете компании сe конкурират в сферата на доставките.
През миналия месец Amazon обяви плановете си да започне, в рамките на двучасов прозорец, да доставя безплатно хранителни продукти за всички членове на Prime, живеещи в 2000 региона и отговарящи на условията за услугата.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК