В шведския производител Polestar считат, че новите продукти изискват нови технологии на продажби. Затова и откритият в норвежкия град Осло шоурум с името Polestar Space не представлява дилърство в традиционния смисъл. Пространството с минималистичен дизайн се използва само за демонстрация на машините на марката.
Служители в шоурума няма да получават никакви комисионни от продажбите, като задачата им ще бъде единствено за информират посетителите за особеностите на технологиите и за оборудването на електромобилите Polestar. Те също така ще организират провеждането на тест-драйв от клиента, който ще може да си го поръчва и от дома, пише automedia.bg.
Главният операционен директор на марката Джонатан Гудман заявил, че новият подход към автомобилните продажби ще направи самата покупка много комфортна, като тя по никакъв начин няма да обременява клиентите.
В Polestar Space ще може спокойно да се разгледат всички нюанси на конструкцията на машините и да се подберат съответните цвета, материали за интериора, както и опциите в оборудването. Самата покупка ще става онлайн, като електромобилът ще бъде доставян на място, пожелано от клиента.
Снимка: Facebook
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК