Twitter обяви, че имейл адреси и телефонни номера, качени от потребителите, за да се отговори на изисиквания за сигурност, по случайност са били използвани за рекламни цели, предава Ройтерс.
Микроблогинг платформата заяви, че проблемът е установен на 17 септември, но компанията не разкри колко души са били засегнати.
През последните години социалните мрежи, включително Twitter и Facebook, се сблъскват с недоволството на потребителите и регулаторите за това как платформите ползват и опазват потребителска информация, предава Investor.bg.
Twitter заяви, че когато рекламодателите са качвали своите списъци, те може да са съвпаднали с хора в платформата на база на имейли или телефонни номера, предоставени от собствениците на акаунтите. Компанията твърди, че информацията не е споделяна с трети страни, но е била достъпна на вътрешно ниво, което е позволило потребителите да получават таргетирани реклами.
Снимка: Reuters
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК