fallback

Нов план на Volkswagen: Компанията ще прави Sеat премиум марка

Skoda ще се върне към бюджетните модели за Източна Европа, предвижда новата стратегия

01.10.2019 | 12:20 Автор: Ралица Братанова

Новият план за бъдещето на групата Volkswagen предвижда дъщерната марка Seat да се позиционира малко над масовия сегмент, разкри шефът на концерна по стратегията Михаел Йост в интервю за германското Automobilwoche.

Skoda пък ще се префокусира към бюджетната част от пазара, където да се конкурира с марки като Dacia, Kia и Hyundai, разкрива Йост.

Групата притежава три масови марки - Volkswagen, Skoda и Seat и от години непрекъснато лавира с позиционирането им. След кризата от 2008, която сви драстично силните за Seat южноевропейски пазари, испанската марка принудително слезе една стъпка надолу в цените,  пише Automedia.bg.

"Искаме да управляваме идентичността на своите марки по-ясно в бъдеще", казва главният стратег на VW.

"Seat може да предлага по-емоционални автомобили, както показват моделите на Cupra. Skoda ще може да обслужва по-интензивно пазарите в Източна Европа, както и останалите клиенти, търсещи главно функционалност".

Това решение означава по-високи цени в гамата на Seat в бъдеще, докато в момента на много пазари моделите на испанската марка са дори под тези на Skoda, макар и с малки разлики.

Снимка: Reuters

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК

fallback
Още от Техно
fallback