fallback

Как BMW се възползва от бума на джиповете?

От началото на годината концернът е продал 1,39 милиона автомобила

09.09.2019 | 23:20 Автор: Юлия Христова

Германският автомобилен производител BMW продължава да се възползва насред общия спад на индустрията от силните силните продажби на своите градски модели SUV. Миналия месец компанията е продадела 157 889 автомобила от основната си марка, с 4,1 процента повече, отколкото година по-рано, обяви този понеделник в Мюнхен листнатият на Dax концерн преди началото на автомобилното изложение IAA, пише investor.bg.

Отговорни за ръста са по-специално SUV моделите, от които BMW е продала с една трета повече спрямо година по-рано. "Нашите нови модели X са много популярни сред клиентите", заяви директорът по продажбите Питер Нота. Градските джипове представляват почти половината от продадените автомобили на BMW.

На най-важния единичен пазар Китай BMW също расте силно – с повече от 10%. Въпреки това продажбите на електрифицирани превозни средства в момента намаляват, свивайки се със 7% през август в сравнение с преди година. От началото на годината спадът е от три на сто до 80 526 броя.

От началото на годината BMW е продала 1,39 милиона автомобила  за първите осем месеца, това е с 1,9% повече от миналата година. По този начин концернът от Мюнхен успява да съкрати разликата спрямо конкурентния Mercedes-Benz на Daimler Group. Конкурентният производител продаде до края на август 1,50 милиона автомобила - с 0,7 процента под продажбите от предходната година.

Филиалът на VW компания Audi е продалла 1,21 милиона автомобила през настоящата година и по този начин изостава явно от конкуренцията.

Снимка: Pixabay

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК

fallback
Още от Техно
fallback