Няколко собственици на електромобили Tesla разказаха в Twitter аналогични история - заради отказ на мобилното приложение вратите на техните коли са останали блокирани и те не са могли да ги отворят.
Един от собствениците написа в Twitter, че службата за техническа поддръжка на Tesla в продължение на 30 минути не е отговаряла на обажданията му, като през това време той е седял затворен в автомобила.
Друг собственик на Tesla твърди, че системата го е изхвърлила от приложението, а после е отказала да го пусне обратно. Освен с помощта на приложение за смартфон вратите на моделите на Tesla могат да се отворят по два други начини - с помощта на ключ-карта или на стандартно дистанционно.
Много от собствениците на електромобила обаче предпочитат да носят в себе си само смартфон и в подобни случаи нямат избор, освен да чакат системата да проработи отново.
Снимка: Pixabay
Повече по темата четете в Automedia.bg
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК