Amazon е по-силна от всякога, но гигантът в онлайн търговията, чийто годишен оборот надхвърля 250 млрд. долара, не е смазал напълно конкуренцията. В сянката му остават множество компании, сред които е и канадската Shopify, пише френският вестник Les Echos, цитиран от Investor.bg
Макар че базираната в Отава платформа все още е доста далеч от достигането до трето място по пазарна капитализация в света (891 млрд. долара), тя се представя обещаващо. През 2019 г. оценката ѝ на Wall Street надхвърля 43 млрд. долара, което е ръст с 200% спрямо предходната година. Така Shopify задмина еBay, която е оценявана на 34 млрд. долара, и се цели още по-високо.
Shopify привлича инвеститорите, защото се доближава много до Amazon, но и с някои съществени разлики. Вместо единна платформа за всички като тази на гиганта от Сиатъл, компанията на Тоби Лютке е разработила платформа, съсредоточена върху продавачите. Shopify им позволява да създават собствен онлайн магазин върху платформата ѝ.
Shopify е решила да създаде собствена мрежа за разпространение. В момента тече процесът по разработването ѝ, разказва Тоби Лютке, подчертавайки силното търсене от продавачите. С изграждането на мрежата Shopify иска да помогне на клиентите си да управляват доставките и наличностите си и да извлече по-голяма печалба. С една дума да последва примера на Amazon.
Снимка: Reuters
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК