Шведската Spotify Technology отчете по-високи приходи за второто тримесечие от очакваното, след като компанията за музикален стрийминг привлече повече плащащи абонати за премиум услугата ѝ, предава Ройтерс.
Spotify заяви, че вече има 108 млн. премиум абонати, с 30% повече спрямо година по-рано. Приходите от премиум абонати, които носят близо 90% от общите приходи, са нараснали с 1,50 млрд. евро през тримесечието.
Общият брой активни потребители месечно е достигнал 232 млн. души, над прогнозата за 228 млн.
Откакто пусна услугата си преди повече от десетилетие, Spotify успя да се справи със съпротивата на големите звукозаписни компании и някои ключови музикални изпълнители срещу опитите ѝ да трансформира начина, по който хората слушат музика.
Въпреки това тя все още се сблъсква със сериозна конкуренция от Apple и други играчи.
Приходите на Spotify са нараснали до 1,67 млрд. евро за трите месеца до 30 юни от 1,27 млрд. евро година по-рано.
Приходите от реклами, които са по-малка част от общите приходи, са нараснали с 34% до 165 млн. евро.
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК