Стрийминг пионерът Netflix трябваше да обяви в сряда намаляващи данни за абонатите за вътрешния пазар в САЩ за първи път от 2011 г. Всъщност бяха изгубени 130 000 клиенти. Това не е знак за потъване, но е доста силен сигнал. Защото дори и в международен план разширяването не върви според очакванията.
Вместо 5 милиона нови клиенти в глобален план, едва само 2,7 милиона нови клиенти са намерили пътя към Netflix. Акциите се сринаха в следборсовата търговия с до 14% и отново изтриха голяма част от печалбата си от началото на 2019 година, предава Bloomberg.
Netflix откри с представянето на резултатите си сезона на отчетите на така наречените акции FAANG (Facebook, Apple, Amazon, Netflix и Alphabet). Книжата на FAANG имат достатъчно мощ, за да могат да влияят значително на индексите Nasdaq или S&P 500. Те и други компании ще публикуват своите финансови отчети през следващите десет дни.
Netflix инвестира сериозни суми пари в скъпи вътрешни продукции като спектакли и сериали, които не само да запазят съществуващите клиенти, но и постоянно да печелят нови.
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК