Шери Ан от Bloomberg с коментар за електронната търговия на Южна Корея и как страната би могла да рационализира онлайн пазаруването.
Шери Ан, Bloomberg:
Когато мислите за Южна Корея, това, което изниква в главата ви са технологични компании като Samsung. Страната е изградена върху износа на електроника и технологични продукти. А сега и върху една от най-високите Интернет връзки и скорост.
Не е странно, че разпространеният търговски дефицит в електронната търговия е болно място на правителството. Недостигът се е утроил спрямо 2010г. Тази година възлиза на 685 милиона долара, в сравнение с глобалния лидер в областта – Великобритания, където има остатък от 1 милиард долара.
Какво задържа районът на Южна Корея на картата? За някои – изборът на Интернет браузър или липсата на такъв. Финансовите регулатори на Южна Корея заявиха, че повечето държавни банки и търговци използват Internet Explorer на Microsoft. Това означава, че в повечето случаи платежните системи са съвместими с популярни браузъри като Chrome, Firefox и Safari. Търсите ли правилния браузър? Вероятно трябва да инсталирате защитна програма, разработена от Microsoft, след това онлайн сертификати за идентификация, виртуални ключове и в крайна сметка излизате да пазарувате.
От правителството обърнаха внимание на това. Президентът Пак Кън Хе се обърна към политиците за създаване на облекчения за електронната търговия. Къде те ще концентрират усилията си? Изненада! Китай! По-рано тази година, президентът Пак предположи да се възползват от силната китайска покупателна способност онлайн. Китай очаква да има 850 милиона души онлайн до следващата година.
Известни поп-идоли и оперни звезди са много популярни за рекламиране на корейски брандове. Но привличането на купувачите няма да бъде лесно. Анализатори твърдят, независимо, че много пари ще се похарчат в мрежата, процесът за поръчване, трябва да бъде още по-опростен, за да привлича купувачи. А Южна Корея има план да рационализира онлайн пазаруването, това ще бъде ключов елемент. Вие бяхте с Global outlook.