fallback

Peugeot Citroen покачи прогнозата за Европа

Bloomberg за повишените прогнози за Peugeot Citroen за европейския пазар

22.10.2014 | 13:02 Автор: Виктория Крумова

Марк Бартън, Bloomberg: Peugeot Citroen обяви повишени продажби за третото тримесечие. Те са породени от растежа в местния район – еврозоната. Растеж има и в Китай, но има, какво да се желае от латинска Америка и Русия. Да споменем някои цифри, преди да се включим от Париж. Продажбите са повишени с 1,6%, което е 12,3 милиарда в сравнение с прогнозираните 12,1. Няколко заглавия казват едно и също – компанията е намалила прогнозата за Русия. Това е интересно. От друга страна прогнозата за европейския пазар е завишена. В Русия се намаля с 15%, вместо с 10%, докато в Европа е повишена с 4-5%. В общи линии, прехвърлят от едната ръка в другата. Има смисъл. Да се прехвърлим в Париж и тези цифри да добият смисъл. Каролин Конан с детайлите. Каролин, аз просто прочетох цифрите от заглавията. Ти какво мислиш по въпроса?

Още по темата

Каролин Конан, Bloomberg: Peugeot може би вижда светлината в края на тунела. След 6 години на свиване в Европа, а това е първата им печалба от 3 години. Наистина са надминали прогнозите за трето тримесечие, но както споменахте вече, трябва да сме внимателни, защото са много контрастни в различните райони. В Европа са +7% при доставките за третото тримесечие, но за Франция нещата не са такива. Там пазарът е сравнително стабилен – едва +0,5%. Вече споменахте, че се справят добре в Китай с местния им партньор Dongfeng, които притежават 14% от Peugeot. Същевременно стартирана и подразделението DS в Китай – луксозната марка, отделила се от Citroen. Но в Русия и Латинска Америка нещата не изглеждат добре. -38% в Латинска Америка и -62% в Евразия, което включва Русия. Продажбите са спаднали и в Близкия изток и Африка. Така че цифрите от Китай и Европа се компенсират от  другите райони в момента. Peugeot трябва да внимава в близко бъдеще.

 

fallback
Още от Техно
fallback