Ришаат Саламат, Bloomberg: Истината е, че Toyota е предупредила хората да не седят на предната седалка, което е абсолютно неприемливо като съвет.
Ришаат Саламат, Bloomberg: Истината е, че Toyota е предупредила хората да не седят на предната седалка, което е абсолютно неприемливо като съвет.
Шери Ан,Bloomberg: А все пак се предполага, че това е нещо, което предпазва пътниците, а на този етап ги наранява. Казват, че еърбезите ТАКАТА, които изстрелват метални фрагменти при удар, са отговорни за поне 2 смъртни случая в Америка. Сега Toyota отзовава 247 000 коли като допълнение на отзованите по-рано тази година. Модели като Corolla, Tundra. От американския регулатор за безопасността казват, че това може да има общо с влажността на въздуха. Защото отзоваванията са основно в тези места с висока влажност като южна Флорида.
Ришаат Саламат, Bloomberg: Не са засегнати само те от този проблем. През последната година има и други производители, които имаха отзовани автомобили.
Шери Ан,Bloomberg: GM, Honda, Nissan те са едни от шестте производителя, които са засегнати. Отзовани са почти 4 милиона коли само в Америка през последните 2 години, поради проблемът с еърбега. Honda е най-големият клиент на ТАКАТА и са отзовали 6 милиона коли от 2008 насам. Едва миналата седмица чухме от властите във Флорида, информация за инцидента с човека, който имаше наранявания на врата, че са породени от въпросните метални фрагменти.
Ришаат Саламат, Bloomberg: Говорейки за еърбези е хубаво да кажем, че те имат експлозиви вътре в себе си. Това удвоява опасността.
Шери Ан,Bloomberg: Еърбегът идва към лицето ти по време на катастрофа и това може да се превърне в голям проблем.