Автосалонът в Ченду предизвика засилен интерес

Стив Ман с коментар за автосалона в Китай

03.09.2014 | 11:48 Редактор: Виктория Крумова
Автосалонът в Ченду предизвика засилен интерес

Коментар на Стив Ман, Bloomberg за Джон Доусън на автоизложението в китайския град Ченду.


Това е най-голямото изложение за коли в Ченду, Китай. С какво привличат вниманието на посетителите?

Според мен с няколко неща. Едно от тях са джойнт-венчър брандовете.

Технически това са стари модели,  върнати обратно към живот и предлагани на китайските потребители.

Основно малки коли, които се борят с конкуренцията, но пазарът е наводнен от малки автомобили.

Също така китайските потребители са много добре информирани в днешно време, те не искат нещо старо, искат нещо ново.

Другото е пазарът на луксозни автомобили.

Едно от интересните неща е Mercedes.

Те имат доста обширно представяне на автосалона, с което целят повишаване на пазарния си дял в Китай.

Другите са Range Rover, представянето на Land Rover.

Те имат специално издание e-Vogue на изложението, което събира огромни тълпи.

 

Не спомена електромобили да се радват на голям интерес. Има ли някой, привличащ вниманието?

Доста интересно, но няма много електромобили.

BYD са се включили на изложението и представят i6.

Според мен, електромобилите се нуждаят от още доста време, да привлекат клиентите.

Това е така, защото все още продуктовата гама не е толкова богата, както на бензиновите автомобили.

И освен това няма много места, където да презаредите подобен автомобил.

 

Спомена Mercedes. Защо е толкова важно да бъде спечелен Китай? Защо са нужни тези тласъци напред?

Безспорният крал на лукса в Китай е Audi. А Mercedes има продажби, колкото половината на Audi.

Поради тази причина, те имат голям щанд на изложението в Китай. Имат нови модели.

От Mercedes не само са наблегнали на засиления маркетинг в Ченду, но и в цялата страна.

Още по темата