Това отново даде повод на потребителите да се замислят все по-често какво точно плащат и разбират ли фактурите си. Освен това
Омбудсманът не е съгласна и с начина, по който работят колекторските агенции. Те път не виждат нищо нередно, но признават, че в бранша има и некоректни практики.
Обществените посредници на столичната „Топлофикация” казват, че щом всеки, който ползва услуги – ще плаща.
Защитниците на правата на потребителите казват, че на практика клиентите на парното нямат защитени права. И примерът , който дават всички – сградната инсталация или познатата като „такса тръби”. Става дума за загуби от пренос на топлинна енергия, казва адв. Данчо Стоянов в „Темида” тази събота от 10.30ч. по Bulgaria ON AIR.
Останете информирани с Bulgaria ON AIR и в канала ни в Google News Showcase.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК