В България за маркетинга е сложено равенство с рекламата, която се купува, за да се стигне максимално бързо до потребителя. Ако нямаш пари - нямаш реклама. С появата на интернет нещата се промениха - ти съществуваш в интернет и маркетингът се наложи чрез комуникацията там, около това мнение се обединиха гостите в студиото на Boom&Bust Мирослав Запорожанов и Мартин Попов.
Бъдещето е в това да създаваш съдържание и да имаш добавена стойност за потребителя. Хората комуникират с брандовете, откакто интернет е навсякъде. Вече обаче те трябва да комуникират дългосрочно, акцентира Попов.
Конвенционалният маркетинг е директно съобщение за потребителя, контент маркетинга обяснява решението на проблема на потребителя. Това остава във времето и затова е по-полезен за бранда, чрез следа в интернет, която са оставили, смята Запорожанов. Много от кампаниите, които се правя вече за образователни, допълни Мартин Попов.
Boom&Bust с водещи Кузман Илиев и Владимир Сиркаров