Cartier с бляскава изложба в Сингапур. Компанията ще представи най-луксозните си бижута, а поводът е 50 години от независимостта на азиатската държава. Изложбата е озаглавена Etourdissant Cartier Exhibition, като в превод от френски etourdissant означава „удивителен“. По думите на Арно Карез, маркетинг директор на Cartier, събитието е първо по рода си, тъй като до този момент не са показвани толкова много продукти на висшето бижутерство на едно място - около 600.
Новата колекцията обаче ще бъде достъпна единствено за ВИП клиенти. Широката публика ще има възможността да разгледа бижутата в рамките на само един ден – 31 октомври 2015.
Търсенето на луксозни стоки коментира Грегоар Бланш, регионален маркетинг директор за ЮИ Азия и Австралия. Той гостува в предаването на Bloomberg „Trending business“ на 30 октомври. Бланш определи украшенията на Cartier като инвестиция, а не разход. По негови думи бижутата на компанията олицетворяват щастливите моменти в живота, които подтикват към стойностни и значителни подаръци.
Цялото интервю с Грегоар Бланш чуйте в сайта на Bloomberg TV Bulgaria.