Кристиан Шулц: Лейбъристите нямат доверието на бизнеса

Коментар на Кристиан Шулц, главен икономист на Berenberg за телевизия Bloomberg от Лондон

31.03.2015 | 16:11 Редактор: Георги Стоянов
Кристиан Шулц: Лейбъристите нямат доверието на бизнеса

Фокусът е интересен, лейбъристката партия избраха Лондон, за да стартират кампанията си. Всъщност те се опитват не само да се борят с неравенството, но и да спечелят подкрепата на бизнеса.

Кристиан Шулц: Да, мисля че именно в това лейбъристите изостават от останалите партии най-много. 

Още по темата

Доверието, което хората могат или немогат да им имат по отношение на икономическите им планове.

Те трябва да убедят хората, че имат какво да предложат на бизнесите и тук, разбира се, стои въпросът за ЕС - да отправите това послание, особено в град, където отношенията с ЕС имат най-голяма роля, това, разбира се, е доста находчиво.

Но мислите ли, че Ед Милибанд наистина разбира бизнеса, защото както ти каза, изглежда че фокусът за лейбъристката партия в момента са торите - те предлагат референдум – това е лошо за бизнеса, гласувайте за нас. Те трябва да излязат с конкретен план, който наистина да представи техните политики за това, как възнамеряват да успокоят страховете на бизнеса.

Кристиан Шулц: Абсолютно. В детайлите на икономическия план на лейбъристите има много моменти, които ви карат да се замислите те наистина разбират ли от какво бизнесът има нужда?

Разбират ли, че бизнесът иска по-малко бюрокрация, а не повече, разбират ли, че бизнесът иска данъчни облекчения, за да може да е по-конкурентен на европейско и международно ниво?

Мисля, че по отношение на тези въпроси Милибанд трябва да направи повече, за да ни убеди. Просто много от политиките им не са добри за бизнеса.