Пред екраните, по време на дебата между кандидатите за президент на САЩ Джо Байдън и Доналд Тръмп, са били 51 милиона зрители, информира Ройтерс, като се позова на една от големите компании за измерване на зрителски интерес.
Броят е с около 30% по-нисък от гледалите първия сблъсък между същите двама кандидати през 2020 г.
Дебатът е сред трите най-ниско оценени от зрителите от 1976 г. насам. Специалистите твърдят, че относително малкият брой може да е резултат от намалелия ентусиазъм при привържениците и на двамата кандидати.
Ройтерс отбелязва обаче, че измерването не обхваща изцяло гледанията онлайн, чиято популярност е нараснала за сметка на традиционната телевизия, предаде БНР.
Снимка: БГНЕС