Супер лукс и зелени технологии доминират автосалона в LA
Почти всеки производител е готов да изненада медии и почитатели с новини около новите си модели. Някои компании обаче правят впечатления повече от всякога. Сред тях е Toyota с луксозната си дивизия, представяйки концепта Lexus LF-C2. General Motors пък не пропуска момента да се похвали с новия Cadillac ATS-V.
Андрю Смит, директор на дизайн в Cadillac, разказва:
Хубаво е, че можем да покажем марка като Cadillac на пазара. За нас това е важно. Ние сме марка, което не винаги е в обхвата на радара. Смятам, че хората не са запознати с качествата и възможностите на продуктите ни днес.
Още по темата
От Мерцедес също няма да останат длъжни на конкуренцията. В Лос Анджелис посетителите ще видят елегантна презентация на Mercedes-Maybach S600. Новият модел предлага допълнително пространство и лукс една стъпка по-нагоре от стандартния седаn "S-class“
Оживено е и на щандовете на другите германски мерки като BMW и Porsche. Баварците, които все още празнуват доставките на спортния i8 показват на публиката джипа X6M.
Ако се вгледате в начина на производство на автомобилите, ще все повече се внедрява вятърната енергия. Всички материали се рециклират. Това е послание за устойчивост! На там отива бъдещето. Виждате цената на горивата – те се променят постоянно, както всичко в икономиката. - думи на Йакоб Харб, ръководител на сериите BMWi.
На домашното си изложение, Ford също изглежда добре позициониран. Компанията предлага дебют на три нови модела от серията на нейните емблеми - F-150, Mustang и Explorer.
Останете информирани с Bulgaria ON AIR и в канала ни в
Google News Showcase.
Харесайте страницата ни във Facebook
ТУК