Победа за търговците на легален канабис: Twitter разреши предлагането му в САЩ

Тази стъпка ще послужи като катализатор за други платформи за социални медии, смятат компании

16.02.2023 | 12:44 Редактор:
Победа за търговците на легален канабис: Twitter разреши предлагането му в САЩ
Победа за търговците на легален канабис: Twitter разреши предлагането му в САЩ

Twitter стана първата социална медия, която позволи на компаниите за канабис да предлагат своите марки и продукти в САЩ. 

По-рано компанията разрешаваше рекламирането само на продукти за локално приложение на продукти, получени от коноп, докато други социални медийни платформи, включително Facebook, Instagram и TikTok, следват "политика на забрана за рекламиране на канабис", тъй като тревата остава незаконна на федерално ниво.

Все повече щати в САЩ обаче се стремят към разрешаване на продажбата на канабис за развлечение, като 21 от тях вече са го направили, предава Ройтерс. 

Twitter заяви, че ще разреши на компаниите за канабис да рекламират, стига да имат подходящ лиценз, да са преминали през процеса на одобрение, да са насочени само към юрисдикции, в които имат лиценз за дейност, и най-важното – рекламите да не са насочени към хора под 21 години.

"Това е доста голяма победа за търговците на легален канабис", заяви компанията Cresco Labs, която търгува с канабис и медицинска марихуана в няколко щата.

Повечето компании за марихуана бързо приеха промените, предложени от Twitter. Trulieve Cannabis Corp вече стартира рекламна кампания в платформата в няколко щата в сряда, пише investor.bg.

"Тази промяна е доказателство за нарастващото приемане на канабиса като основна уелнес категория и се надяваме, че тя ще послужи като катализатор за други платформи за социални медии да последват примера ѝ", казва Кейт Линч от Curaleaf, най-голямата компания за канабис, работеща в САЩ.

След като се радваше на рязък ръст на продажбите в ранните етапи на пандемията, американската индустрия за канабис показа признаци на забавяне в лицето на регулаторните и икономическите предизвикателства, включително спадащи цени и незаконен пазар, който примамваше клиентите ѝ.

Наскоро Curaleaf съкрати 10% от служителите си и прекрати повечето от операциите си в три американски щата.

Снимка: БГНЕС