Airbnb Inc. отчете първата си годишна печалба, подкрепена от ръста на трансграничните пътувания през четвъртото тримесечие, в сравнение с предишни години. Компанията за краткосрочно отдаване под наем регистрира печалба от 1,9 млрд. долара през 2022 г., след като през 2021 г. загуби 352 млн. долара.
Според компанията домакините са се сблъскали с нарастващо търсене на престой в градските центрове. Те предупредиха, че очакват "засилващ се натиск за намаляване" на средните цени на нощувките през 2023 г., което се дължи на увеличаването на резервациите на по-евтини места и на новите инструменти за отстъпки.
Airbnb отчете 88,2 милиона нощувки и преживявания, резервирани през трите месеца, приключващи на 31 декември, което е с 20% повече от предходната година.
Гостите започнаха да резервират по-продължителни престои, възползвайки се от възможността за работа от разстояние. Пътуванията на къси разстояния също се увеличиха.
Четете повече по темата на bloombertv.bg
Снимка: Pixabay