Супермаркетите засилват собствените си продуктови линии, опитвайки се да извлекат полза от натиска върху разполагаемите доходи на потребителите, пише Wall Street Journal.
Продажбите на продукти с лични марки, които обикновено са по-евтини от еквивалентите на известни брандове, нарастват през последните месеци, тъй като потребителите търсят начини да пестят на фона на ускоряващата се инфлация.
Супермаркетите обикновено правят по-висок марж на печалба от собствениците си стоки, отколкото от продажбата на продукти, произвеждани от гиганти в потребителските стоки като Kraft Heinz и Unilever. Предлагането на по-евтини продукти може да позволи на веригите и да спечелят лоялността на потребителите, представяйки се за съюзници на потребителите по време на трудни времена.
"Продължаваме да разширяваме и разнообразяваме портфолиото си от брандове във всеки един ценови диапазон", каза главният изпълнителен директор на Kroger Родни Макмълън в разговор с анализатори по-рано този месец. Повече потребители се обръщат към собствените продукти на компанията, каза той, "като начин да се възползват от бюджетите си за храните".Продажбите на собствени марки в Kroger са нараснали с над 10% спрямо миналата година през третото тримесечие, когато е представила 147 нови собствени продукта.
Четете повече в investor. bg.
Снимка: БГНЕС