Хард зелцерът (напитка с газирана вода с аромат и алкохолно съдържание от 4 до 6% - бел. ред.) загуби привлекателността си. Сега коктейлите в кенове идват на мода, пише CNBC.
Още известни като готови за пиене (RTD – от англ. ready to drink) коктейлите в кен са най-бързо растящата категория напитки през тази година, с приходи от продажби в размер на 1,6 млрд. долара. Това е 42% увеличение спрямо предходната година според Съвета за дестилирани спиртни напитки в САЩ. За сравнение, продажбите на хард зелцерите са спаднали с 5,5% през последната година по данни на компанията за пазарни проучвания NielsenIQ.
Molson Coors – производителят на Coors Light, Miller Lite и Blue Moon, обяви, че развива Topo Chico Spirited, нова линия от коктейли в кен, направени с алкохолни напитки като текила и водка. Компанията не разкрива кои три вкуса ще се появят в магазините в САЩ през следващата година, но казва, че напитките ще бъдат моделирани според "познати коктейли", които вече се срещат в "менютата на барове и ресторанти".
В скорошен доклад DISCUS хвърли светлина защо толкова много компании, особено добре познати производители на бира, навлизат в този сегмент. Докладът показва, че 94% от потребителите избират готови за консумация напитки, защото те предлагат предпочитания от тях вкус, а 92% - защото са удобни. Общо 82 на сто от респондентите, включени в проучването, споделят, че въпросните напитки просто имат по-добър вкус от бирата."Американските потребители все повече дават приоритет на удобството, вкуса, разнообразието и качеството при избора на напитки", коментира Робърт Близард, партньор в компанията за проучвания Public Opinion Strategies, която си е сътрудничила с DISCUS по доклада.
Въпреки че пазарът на коктейли в кен все още обхваща сравнително малък дял от общия пазар на алкохолни напитки в САЩ – едва 4,6 на сто за 2021 г., докладът е установил, че категорията се очаква да запише още по-голям растеж. Компаниите за бира навлизат в този сегмент и предлагат на потребителите по-голямо разнообразие от коктейли, които могат да пият в движение, без да се налага сами да смесват съставките. (Според DISCUS продажбите на бира не са спаднали, но напитката започва да губи пазарен дял).Четете повече в investor.bg.
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК