На ден LinkedIn добавя по 215 хил. потребители, докато през четвъртото тримесечие броят им беше 191 хил. Все още мъжете са повече – 56% от всички регистрирани потребители. За последните пет години обаче компанията се приближава към целта си за пълен паритет – през 2009 година мъжете в социалната мрежа са били 61% от всички регистрирани потребители.
За петте години има и промяна на профила на професионалистите. През 2009 година основно мрежата използват работещи в сектори като информационни технологии, финансови услуги, телекоми и маркетинг. Днес лидерството си запазват информационните технологии и услуги, но в LinkedIn навлизат професионалисти от здравния сектор, строителството и образованието.От компанията обаче признават, че мобилните устройства са тяхното предизвикателство в следващите месеци. Голяма част от глобалния интернет трафик вече се осъществява през таблети или смартфони.
Данните на компанията показват, че в десетина държави, сред които Коста Рика, Малайзия, Швеция и Обединените арабски емирства, както и Великобритания, повечето потребители използват професионалната социална мрежа на своите мобилни устройства, отколкото на компютрите.