За първи път от две десетилетия насам продажбата на цигари отбелязва драстичен ръст. Пик на употребата на тютюневи изделия е отбелязан миналата година по време на пандемията от Ковид-19. Тютюневите компании, обаче, също увеличиха разходите за популяризиране на своите продукти.
През 2020 г. производителите на цигари са продали 203,7 милиарда цигари спрямо 202,9 милиарда през 2019 г., което е увеличение с около 0,4%, сочат данните на Федералната търговска комисия в САЩ.
Комисията се базира на данни, предоставени от четири големи тютюневи компании .
В доклада се казва, че компаниите са увеличили бюджета си за реклама и промоция до 7,84 милиарда долара през 2020 г. при 7,624 милиарда долара предходната година, информира БГНЕС.
Докладът не посочва дали пандемията на коронавирус и последвалите локдауни миналата година имат общо с увеличените продажби. Но още в началото на пандемията имаше данни за масово запасяване с цигари, заради страх от недостиг.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК