Купувачите, които бързат да се върнат в магазините след премахването на ограничителните мерки, се отразиха положително на европейските марки, продаващи всичко - от часовници до маратонки и чанти, пише Bloomberg.
Richemont, собственикът на Cartier и Van Cleef & Arpels, отчете удвояване на приходите през първото тримесечие, докато продажбите в Burberry Group Plc надминаха прогнозите. Резултатите показват, че потребителите са гладни за луксозни стоки, докато пандемичните мерки са премахват, а кампаниите по ваксинация се ускоряват. Производителят на маратонки Puma SE повиши данните за целогодишния си доклад за печалби, което е доказателство за завръщането на потребителите в магазините.
Акциите на Richemont скочиха с 2,2% в Швейцария, а Puma поскъпна с 2,6% във Франкфурт. Акциите на Burberry бележат спад в началото на търговската сесия в Лондон.
Burberry заяви, че се възползва от силното търсене на по-младите клиенти в ключови категории като кожени изделия и връхни дрехи. Компанията добави, че също така се наблюдава ускоряване на ръста в продажбите на стоките на пълни цени.
Под ръководството на главния изпълнителен директор Марко Гобети, който миналия месец обяви плановете си да напусне компанията в края на годината, Burberry се стреми да направи своите шлифери и чанти по-ексклузивни с по-малко намаления и по-малко продажби в търговските обекти, пише bloombergtv.bg.
Burberry също разработва предлагането на кожени изделия - ключова категория, която показа устойчивост по време на пандемията при конкурентни марки като Louis Vuitton и Hermes. През последното тримесечие марката пусна на пазара чантата Olympia, която бе популяризирана от звездния инфлуенсър Кендъл Дженър и певицата FKA Twigs.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК