Втората по големина пивоварна в света Heineken възнамерява да намали разходите за персонал с 20% в централата и регионалните си офиси, тъй като втората вълна на Ковид-19 помрачава перспективите, съобщава Bloomberg.
Въпреки че реализираният обем бира е с по-нисък спад от очакваното от анализаторите през третото тримесечие - 1,9% в сравнение с предвижданите 6,6% - липсата на сигурност, която коронакризата поражда, прави невъзможно предоставянето на конкретна прогноза, съобщават официални представители на компанията.По-доброто представяне на продажбите от очакваното се дължи на добрата маркетинг стратегия на Heineken през последните години, която направи бранда широко достъпен в супермаркетите, докато баровете в някои страни продължават да се сблъскват с ограничения.
Четете повече по темата в bloombergtv.bg.
Снимка: Bloomberg
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Останете информирани с Bulgaria ON AIR и в канала ни в Google News Showcase.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Тагове: