Заради пандемията от Ковид-19 и търговската война американските потребители откриват, че техният някога безкраен избор от облекла започва бързо да изчезва. Проблемите са различни - от закъснения в производството и доставката до затваряне на магазини и намаляване на потребителското търсене, а търговците отчаяно избягват да натрупват трудно продаваеми артикули.
Веригите поръчват все по-малко стоки, като продажбите им се забавят. Въпреки че коронавирусът драстично подкопава търсенето, сезонът за продажба на артикули за училище все пак се очаква да донесе 28 млрд. долара на търговците на дребно.
Компаниите внимателно преценяват реакцията на клиентите към намалените запаси от облекла.
Дори преди пандемията, веригите за доставки се изместват заради търговската война между САЩ и Китай. Ковид-19 допринася за това, тъй като новите производствени центрове като Бангладеш и части от Централна Америка, също са горещи точки на вируса. А достъпът до пари в брой е друго съображение.
Купувачите, оставайки в голяма степен вкъщи, нямат много възможност да показват новите си тоалети, така че търговците се фокусират върху основните облекла.
Търговците на дребно вече са започнали подбирането, пише Investor.bg. Gap например намали стоките си и задържа някои артикули за следващия сезон. Изпълнителният директор на Kohls Мишел Гас междувременно заяви, че компанията използва "по-благоразумен подход", имайки предвид ограничената предвидимост на потребителските тенденции през 2020 г.
"Никой не беше подготвен за това. Всички търговци на дребно буквално трябваше да превключат. Повечето от тях живеят ден за ден, час за час", каза Фарла Ефрос, президент на HRC Retail Advisory.
Снимка: БГНЕС
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК