Шведската онлайн платформа за музикален стрийминг Spotify ще спре да публикува американски политически реклами от началото на 2020 г., съобщава Bloomberg. Подобен ход направи и Twitter през тази година.
Мерките ще важат за основната услуга на Spotify, която се поддържа предимно от реклами, както и за оригиналните и ексклузивни подкасти, обяви компанията. Платформата никога не е продавала политически реклами в други държави, така че промяната засяга единствено САЩ, информира Bloombergtv.bg.
Spotify определя хода като пауза и допълва, че в бъдеще може да възобнови публикуването на политически реклами.
Междувременно Facebook продължава да допуска политическа реклама. Не се проверява дали съдържанието на рекламите в социалната мрежа е фактологически вярно, което доведе до критики от страна на активисти и кандидатите за президент от Демократическата партия Бърни Сандърс и Елизабет Уорън.
Снимка: Reuters
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК