Туроператорът Thomas Cook ще бъде възобновен от китайския си собственик, който планува да използва 178-годишния бранд за туристическа платформа, насочена към европейски клиенти, съобщава Bloomberg.
Fosun Tourism Group, компания базирана в Шанхай, купи търговската марка Thomas Cook след драматичния крах на компанията през септември. Така ще бъде дадено начало на новата платформа през първата половина на следващата година според човек запознат с плановете на фирмата, съобщава Bloomberg.
Някои от съществуващите предложения за пътуване на Fosun ще бъдат групирани заедно и ребрандирани с марката Thomas Cook с цел да привлекат пътуващите – особено тези в Европа, запознати с името на фалирата компания.
Възстановяването на предишната слава на туроператора може да се окаже предизвикателство, след като фалитът му доведе до загуба на 9000 работни места във Великобритания и остави 150 хил. туристи зад граница, проваляйки плановете за почивка на още хиляди. Компанията Fosun, която е собственик на курортна верига Club Med SAS, придоби 18% от Thomas Cook, но се отказа да финансира спасяването й.
Китайската компания, част от по-голяма група, плати 11 млн. паунда (14 млн. долара) през ноември за търговската марка и нейните два хотела – Casa Cook и Cook’s Club – заедно с техните имена на домейни, приложения и акаунти в социалните мрежи.
Осъществяването на ребрандирането може да се окаже трудно за туристически бранш на Fosun, който загуби повече от една трета от пазарната си стойност, от листването си в Хонконг през миналата година. Новата платформа ще предлага услуги, включително резервации за курорти и хотели, билети за концерти и членства в клуба.
Снимка: Reuters
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК