Китайска компания възобновява марката Thomas Cook през 2020 г.

Fosun Tourism Group, компания базирана в Шанхай, купи бранда

14.12.2019 | 11:12 Редактор:
Китайска компания възобновява марката Thomas Cook през 2020 г.
Китайска компания възобновява марката Thomas Cook през 2020 г.

Туроператорът Thomas Cook ще бъде възобновен от китайския си собственик, който планува да използва 178-годишния бранд за туристическа платформа, насочена към европейски клиенти, съобщава Bloomberg.

Fosun Tourism Group, компания базирана в Шанхай, купи търговската марка Thomas Cook след драматичния крах на компанията през септември. Така ще бъде дадено начало на новата платформа през първата половина на следващата година според човек запознат с плановете на фирмата, съобщава Bloomberg.

Някои от съществуващите предложения за пътуване на Fosun ще бъдат групирани заедно и ребрандирани с марката Thomas Cook с цел да привлекат пътуващите – особено тези в Европа, запознати с името на фалирата компания.

Възстановяването на предишната слава на туроператора може да се окаже предизвикателство, след като фалитът му доведе до загуба на 9000 работни места във Великобритания и остави 150 хил. туристи зад граница, проваляйки плановете за почивка на още хиляди. Компанията Fosun, която е собственик на курортна верига Club Med SAS, придоби 18% от Thomas Cook, но се отказа да финансира спасяването й.

Китайската компания, част от по-голяма група, плати 11 млн. паунда (14 млн. долара) през ноември за търговската марка и нейните два хотела – Casa Cook и Cook’s Club – заедно с техните имена на домейни, приложения и акаунти в социалните мрежи.

Осъществяването на ребрандирането може да се окаже трудно за туристически бранш на Fosun, който загуби повече от една трета от пазарната си стойност, от листването си в Хонконг през миналата година. Новата платформа ще предлага услуги, включително резервации за курорти и хотели, билети за концерти и членства в клуба.

Снимка: Reuters

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК