Със застараването на населението в световен мащаб не е далеч моментът, когато повече възрастни, отколкото бебета, ще се нуждаят от пелени и това е огромна потенциална възможност за производителите на продукти при инконтиненция (изпускане на урина - бел. прев.), ако успеят да се отърват от стигмата, която дълго време ограничава продажбите.
Пазарът на пелени за възрастни, бельо за еднократна употреба и абсорбиращи подложки се разраства бързо. Миналата година ръстът е достигнал 9%, или приходи от 9 млрд. долара, като се е удвоил през последното десетилетие, сочат данни на Euromonitor, цитирани от Ройтерс.
Но производители като лидерите на пазара Essity и Kimberly-Clark Corp смятат, че само половината от над 400 млн. възрастни, които вероятно са засегнати от проблеми с отделителната система, купуват правилните продукти, тъй като изпитват смущение и се чувстват неудобно, пише investor.bg.
Компаниите опитват различни методи за промяна нагласите - правят продуктите по-дискретни, избягват термини като пелени и ги позиционират при артикулите за лична грижа като дезодорантите и дамските превръзки, а не в раздела за бебешки продукти. Също така се опитват да предизвикат дискусии по темата чрез реклама.
В Япония от 2013 г. насам продуктите при инконтиненция за възрастни надвишават по продажби бебешките пелени, поради бързо застаряващо население.
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК