fallback

Old Navy открива нови магазини и стотици работни места

По-рано тази година Gap заяви, че ще отдели своята бързо развиваща се марка от останалия бизнес

14.09.2019 | 11:06 Автор: Ралица Братанова

Брандът Old Navy на Gap планира да открие стотици магазини, докато се подготвя да се отдели от компанията си майка в момент, в който по-бавните продажби и онлайн конкурентите изправят пред предизвикателство много вериги магазини, пише Wall Street Journal, цитиран Investor.bg.

По-рано тази година Gap заяви, че ще отдели своята бързо развиваща се марка от останалия бизнес, създавайки две публични компании.

От няколко години Old Navy се представя по-добре от другите брандове на компанията – Gap и Banana Republic, благодарение на по-ниските цени и добрите маркетингови стратегии. 

В момента Old Navy изпреварва оригиналния бранд по приходи от продажби, като генерира почти половината от приходите на Gap (16,6 млрд. долара) през 2018 г.

На събитие за инвеститори този четвъртък Old Navy, която има около 1200 търговски обекта, заяви, че иска да достигне 2000 локации чрез отварянето на магазини, предимно по-малки, на пазари, в които не е силно застъпена. 

Компанията не уточни в какъв срок ще се случи това, но посочи, че си поставя за цел евентуално да достигне 10 млрд. долара годишни приходи от продажби.

Между 2016 и 2018 г. Old Navy е отворила 145 магазина, обяви компанията.

Снимка: Reuters

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК

fallback
Още от Свят
fallback