BMW проучва потенциални райони, подходящи за изграждане на нови заводи. От компанията съобщиха, че са решили да построят два нови завода за сглобяване на автомобили в някои от развиващите се пазари.
На годишното общо събрание на акционерите в Мюнхен, председателят на борда на дикторите на BMW Норберт Райтхофер представи план за експанзия на фирмата.
В момента баварския автопроизводител търси подходящ терен за свой завод в Бразилия. В същото време, сега става ясно, че фирмата търси най-подходящото място и за втори завод, който ще бъде в Русия, Индия, Корея или Турция.
Доскоро държавите от БРИК бяха за BMW развиващи се пазари. Сега баварската компания прави малка промяна и определя за ключови пазарите в Бразилия, Русия, Индия, Корея и Турция.
Китай вече има доста развита автомобилна индустрия и очевидно е изпаднала от групата на развиващите се пазари. На общото събрание на акционерите на BMW е било решено да се дадат бонуси на работниците за успешната минала година, като те средно ще получат по 5 840 евро (това е 1.6 пъти от средната месечна заплата). Целта за продажба на над 1.5 милиона автомобила през тази година беше запазена. Толкова висок резултат групата BMW (включваща също Mini и Rolls-Royce), постигна и през 2007 година, преди кризата, когато продаде над един милион и половина автомобили по света.