Европейският парламент сложи край на значителните разлики в качеството на храните в Европейския съюз.
На последното си пленарно заседание евродепутатите приеха новия търговски механизъм за потребителите.
В него обявяват предлагането на храни от една и съща марка, но с различни съставки и качество, за нелоялна търговска практика.
Съгласно промените ще бъдат налагани санкции за нарушителите - не по-малко от 4% от годишния оборот на производителя.
Приетите нови европейски правила трябва да доведат до повече прозрачност при онлайн рекламата. Те ще задължат платформи като Amazon и AirBNB да разкриват параметрите, спрямо които съставят своите класации. Тоест на какъв принцип са подредени показаните резултати. Така за тези, които плащат продуктите им да се виждат на по-преден план, ще трябва допълнително да бъде обяснено.
Интернет платформите ще се задължат да информират потребителите си от кого закупуват конкретната стока или услуга.
Харесайте ни във Facebook ТУК