Потреблението на интернет и "висенето" в социалните мрежи става все по-неизменна част от битието ни. Каква беше изминалата година за един от най-мащабните и потребявани сайтове за видеосподеляне YouTube?
"YouTube беше много интересен през 2018 година. Едни от най-гледаните видеа, бяха с популярното „KiKi challenge“. Всяка година има един характерен танц, който всички правят. Едно от най-популярните видеа, беше малко момченце, което пееше в един от големите магазини в Щатите. Музиката беше много голяма част от 2018 г. в YouTube. Ревютата на продукти също", отбеляза влогърът Крис Захариев.
Според него се забелязва ръст в гледаемостта на детските образователни видеа.
"Видеоиграта "Fortnite" стана супер популярна. Киното също имаше своето основно място в интернет. Има огромна разлика между това, което YouTube си мисли, че влогърите искат, и това, което те наистина искат. Годишното видео на YouTube е пълно с възможно най-политическо коректно съдържание, за да привлекат рекламодателите. Но въпреки това е най-нехаресваното видео", уточни той в "България сутрин".
Гостът на Bulgaria ON AIR отбеляза, че да си професионален влогър в България е все още трудно, тъй като потреблението на YouTube все още навлиза в различните среди.