fallback

"Златно сърце" за кампанията "Забавно лято, грижовна есен"

Нека всеки, който желае, да направи дарение на сайта на ДМС, призова Елица Баракова

18.12.2018 | 10:20 Автор: Иван Берберов

Кампанията "Забавно лято, грижовна есен" спечели преди дни наградата "Златно сърце" на годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност на списание "Бизнес лейди". 

"За тази година това е втората ни награда и шеста за цялата кампания. Наградите показват, че някой друг те е забелязал. Работим в тютюнопроизводителните райони на България. Целим всеки да получи по нещо – децата любопитни уроци, а възрастните съвети по предприемачество. Шестнайсет екипа работеха по разнообразни идеи от магазин за детски играчки, до морски капитан", сподели организаторът на инициативата и част от Фондация "Bcause" Елица Баракова. 

В студиото на "България сутрин" тя отбеляза, че от Фондация "Bcause" организират всяка година Академия за учители. 

"Всяко лято почти 700 деца участват в Академията. Там те се срещат с млади будни преподаватели. Тази година направихме специална академия с 3 села от района на Дулово. Учителите споделят как децата са започнали да ги слушат повече, след като приложат това, което са научили от Академията", разказа Баракова.  

От ефира на Bulgaria ON AIR гостенката призова всеки, който иска да направи дарение в сайта на ДМС. "Българите, които живеят в САЩ и плащат данъци там, могат да получат данъчно облагане, ако дарят на нашия сайт. Това е нова функция", отбеляза още тя. 

fallback
Още от България сутрин
fallback