България сутрин

Всеки делник от 9:30 часа
още

Фестивалът "See It, Be It" разбива стереотипите за жените в обществото и рекламата

На събитието ще гостуват лектори-специалисти от цял свят – коментират Мария Милушева и Мира Илиева

01.11.2018 | 10:31 Редактор:
Фестивалът
Фестивалът "See It, Be It" разбива стереотипите за жените в обществото и рекламата

Една мъдра мисъл твърди, че достойнството на мъжете не застрашава равенството на жените. Предстои специалното българско издание на програмата "See It, Be It", където водещи специалисти в рекламната и маркетинговата индустрия от Великобритания, Белгия, Пакистан, Австралия, Румъния и България ще говорят за ролята на жените, силата на идеите и професионалното развитие. 

"80% от решенията за покупка по света се взимат от жени. Редно е рекламните и маркетингови агенции да се допитат до по-адекватни женски мнения. Рекламата е силен инструмент за социална промяна. В повечето случай рекламата работи със стереотипи. Жените често се показват в домашна обстановка, имат по-малко реплики и по-рядко се представят като личности. Рекламната индустрия може да промени обществото като промени как говори за жените", подчерта творческият директор Мария Милушева 

В студиото на "България сутрин" тя отбеляза, че страната ни в това отношение е много добре. "Дори по-добре от някои държави на Запад. У нас въпросът е по-скоро за заплащането, а не за предразсъдъците", посочи Милушева. 

"За втора поредна година организираме "See It, Be It". Тази година се проведе и в още 3 държави, като една от тях е Пакистан. Имаме много интересни лектори, които ще говорят. Тази година заехме по-голяма зала. За 24 часа се изкупиха всички билети", поясни продуцентът Мира Илиева пред Bulgaria ON AIR.

Гледайте видеото!