fallback

Подаване на сигнал до институция? Мисията невъзможна!

Колкото по-голяма е една организация, толкова по-сложно е човек да комуникира с нея, подчерта Богомил Николов

16.03.2018 | 08:36 Автор: Велислав Филипов

Преди дни зрител на BulgariaON AIR си купи невалидна дневна карта за градския транспорт в София. При опита си да мине между турникетите в метрото, системата отчела, че баркодът на картата е регистриран преди почти 2 месеца. В същото време обаче "Метрополитен" и Центъра за градска мобилност започнали да си прехвърлят топката, но проблемът така и не бил решен.

Според председателя на асоциация "Активни потребители" Богомил Николов повечето български институции нямат ясни правила за подаване на жалба.

"В момента "силният" е направил стена между нас и себе си и не го интересува. Ако отидем на касата в метрото или на градския транспорт няма да намерим нито телефон, нито лице, което да ни упъти как можем да подадем сигнал до ЦГМ. Ще срещнете само служител, които вдига ръце", каза в "България сутрин" Николов.

Той подчерта, че неразбирателството между институциите е основен проблем в страната ни и го има в не малко организации.

"Колкото по-голяма е една организация, толкова по-сложно е човек да комуникира с нея. Такива казуси има стотици на ден, но не може след всеки човек да върви камера и микрофон. Трябва да се измисли умно решение - както по света", уточни председателят на асоциацията "Активни потребители".

Николов е на мнение, че ако жената не беше подала сигнал до Bulgaria ON AIR, казусът нямаше да бъде решен и институциите нямаше да се задействат никак.

"Ако подадеш сигнал, обикновено до 20 дни получаваш писмо, написано на бюрократичен език, в което даже не ти се извиняват за неудобството. Тук има една криворазбрана гордост, която ни пречи да решаваме проблемите. Ако има ясна процедура по жалба, проблемът ще се разгледа и ще се открие ясния източник на измамата", допълни той.

fallback
Още от България сутрин
fallback