Родният туризъм отбеляза 8% ръст за 2017 г. Какви са бъдещите цели на Министерството и как се отразяват Годишните награди в туризма на сектора?
"Целим повишаване на интереса и отговорността на заинтересуваните страни, за да правят качествен и привлекателен национален туристически продукт. Това е големият смисъл. Годишните награди действат като признание за бизнеса и го стимулират. Интересът към тях е голям. В по-голямата част от категориите имаше по 7-8 участника", отбеляза зам.-министърът на туризма Ирена Георгиева.
По нейни думи иновациите в бранша изключително много помагат за разпространението на информацията сред по-младите хора.
"Единната интерактивна платформа "I love Bulgaria" отчете изключително позитивни резултати. Само след няколко месеца е свалена от 17 хил. потребители, а последователите в социалните мрежи са над 50 хил. Платформата наистина има едногодишна история, но бързо набира популярност“, категорична бе тя пред Bulgaria ON AIR.
Онлайн маркетинговият модел на Министерство на туризма включва и "Вайбър чатбот", който стартира едва на 1 април, но вече е обхванал над 250 национални обекта.
"Очакванията за 2018 г. са високи, не е задължително да постигнем същия ръст като през тази година, но се надяваме позитивната тенденция да се запази и се стараем да вървим нагоре", посочи зам.-министър Георгиева.