fallback

Ще рекламираме туризма си през приложението "Вайбър"

Изготвена е инвестиционна карта за улеснение на предприемачите, посочи зам.-министърът на туризма Милко Теофилов

12.12.2017 | 09:38 Автор: Иван Берберов

Вероятно рядко казваме думите "иновации" и "туризъм" заедно, но те са тясно свързани в новия план страната ни да се рекламира чрез мобилното приложение "ILoveBulgaria" във "Вайбър". Атракциите, с които славим държавата си пред посещаващите ни чужденци, ще бъдат представени на четири езика, чрез инвестиционна карта. 

"Всеки потребител на "Вайбър" може да влезе в приложението и да напише града, от който се интересува. Така ще му излязат всички атракции в избрания от него регион. Имаме 17 000 потребители от последните няколко месеца и около 50 000 последователи в социалните мрежи", отбеляза зам.-министърът на туризма Милко Теофилов.

В студиото на "България сутрин" той обясни, че инвестиционната карта представлява брошура, в която са изложени над 30 проекти от различните общини. Тя ще бъде промотирана пред инвестиционни фондове за рисков капитал и е обявена в сайта на Министерството, тъй че всеки предприемач, който иска и може да инвестира, да има достъп, обясни Теофилов пред Bulgaria ON AIR.  

"Интерактивната карта на страната ни е качена в Интернет. Тя няма да бъде едно статично явление, а ще бъде подновявана и допълнителни обекти ще бъдат включени в нея. Подходът за приемственост ще бъде приложен на тема иновации и дигитализация. Там създадохме работна група, която да изготви визия до 2030 г. и да начертае карта на приложенията, които може да се използват за развиване на туризма", поясни гостът.

fallback
Още от България сутрин
fallback