България сутрин

Всеки делник от 9:30 часа
още

Стил и поведение в предизборната кампания

Пропуск на политическите партии е, че не инвестираха достатъчно рано в кандидатите си", посочи в България сутрин пиар специалистът Александър Христов

12.10.2016 | 09:19
Стил и поведение в предизборната кампания
Стил и поведение в предизборната кампания

"Бих описал картината на предизборната кампания с думата "маймуниада"- прекалено много несериозни и несистемни кандидати", каза в България сутрин по телевизия Bulgaria ON AIR пиар специалистът Александър Христов.

Според неговия колега Любомир Аламанов не е лошо, че има толкова много кандидати, по- лошото е, че основните политически сили, се отнесоха с един леко обиден към избирателите начин.

бсурдно е да се извади кандидат два дена преди старта на кампанията и да се оставят само 20 дена за нея. Не се прави така. Това, което се случва е неуважение", категоричен е Аламанов.

Относно предизборния клип на Митьо Пищова Христов го нарече "телевизионен плакат"- жанр, който не използва целия потенциал на видеото и визуалната комуникация. 

"Това е забавен клип. Г-н Маринов вече е постигнал ефект, защото е отново известен и е отново в устата на хората", смята Аламанов и допълни, че основната драма тук е, че хора като Пищова, говорят това, което трябва да  чуваме от основните кандидати.

По думите на Александър Христов основният пропуск на политическите партии е, че не са инвестирали достатъчно рано в кандидатите си за президент, което може би щеше да предотврати появата на всички останали. 

Във връзка с предизборния клип на ген. Румен Радев Аламанов посочи, че посланието е пълно с "кухи фрази".

"Похватът да се търси кандидат последните два месеца и тогава да се обучава, е пагубен", категоричен е специалистът.

Относно предизборния клип на Татяна Дончева експертите го определиха като "връщане към миналото". 
"Дончева няма друг избор освен да бъде директна", смята Александров.

Според Аламанов клипът на Дончева не е ясно към коя целева група е насочен, тъй като това е стара математическа задача.

За предизборния автобус на реформаторите Христов посочи, че "автобусът е свързан директно с хората".

"Подходът е чудесен, но трябваше да започне по- рано", допълни той.

"Политиците не слушат съветите на пиарите си. Убеден съм, че специалистите им дават достатъчно интелигентни и професионални съвети", категоричен е Александър Христов.

Според Аламанов кандидатите не използват достатъчно силата на социалните мрежи.