Новата кампания на БСП - #АзСъмБСП, по случай 125 години от създаването на партията предизвика разнопосочни мнения в студиото на Сутрешния блок на Bulgaria ON AIR, където по темата говориха председателят на младежката формация на БСП Вероника Делибалтова и експертът в областта на онлайн медиите и макретинга Жюстин Томс.
Според Томс слоганът на кампанията е крайно неподходящ, тъй като се асоциира с последните трагични събития във Франция, когато милиони хора изразиха съпричастност в онлайн пространството с хаштаг "JeSuis".
"Това е нож с две остриета, защото никога не знаеш в социалните мрежи как ще реагират хората. Затова стигнахме до обратен ефект на тази кампания - нещо, което беше прието като страхотен коз в ръцете на опонентите на партията, които започнаха много силни негативни коментари, което мисля, че не е много в полза на кампанията", посочи Томс.
Вероника Делибалтова обаче не се съгласи с това мнение: "Социалните мрежи са инструмент за политиците, инструмент, който бихме могли да използваме, за да рекламираме нашите лица. Ние чрез тази кампнаия искаме да покажем собствените си лица, че не ни е страх, че отстояваме каузите и идеите, които БСП през годините следва", коментира тя.
По думите ѝ слоганът "Аз съм БСП" е взаимстван от кампания на младите социалисти във Виена през 2010 година, които по сходен начин, с "Аз съм Виена", са изразили левите си убеждения.
Чуйте целия разговор във видеото: