Любимото на поколение българи хумористично шоу "Улицата" се завръща на 13 юни от 19 часа в Зала 1 на НДК-а. Това обявиха Теди Москов, Мая Новоселска и Никола Додов в Сутрешния блок на Bulgaria ON AIR.
През 1996г. "Улицата" беше отличена със "Златна роза на критиката" в Монтрьо, което е най-трудно, припомни Москов. По думите му гостът им тогава е бил сценаристът на "Монти Пайтън" Тери Джоунс, който посочил, че "Улицата" няма аналог в типа хумор.
"Той каза, че се ужасява от факта, че ние импровизираме по теми. Вика: "нашето шоу е плод на блестящо написани и изиграни сценарии. При нас не съвсем всичко е импровизация. Темите са фиксирани", добави Москов.
"Импровизацията идва толкова, колкото човек не знае какво ще облече - отваря гардероба и между 10 дрехи облича тази, която е сложена преди това в гардероба. Така че освен да импровизираш без дрехи на друго място няма къде да го направиш", допълни Додов.
С такова голямо удоволствие снимахме "Улицата", заяви Новоселска.
"Ще бъдем изключително щастливи, ако на 13 юни се съберем ей тъй, за да се повеселим в зала 1 на НДК-а. Защото може и да няма повече", загатна Новоселска.
""Улицата" може би се играе последно, защото не се пълни и сега са продадени много малко билети. Направихме 12 000 души публика, което горе-долу толкова е интелигентната публика в България", пошегува се и Москов.
"Говорим в минало време, а тя всъщност предстои, така че не сме много коректни. Разбира се, че няма да е последното. При всички случаи ще има хора на море, така че ще го изиграем и за тези наесен. Наистина бях малко скептичен по отношение на пространството, защото все пак говорим за една огромна зала, но в крайна сметка се оказа, че улицата като атмосфера, като територия, която преди всичко е импровизация наистина запълва. После го гледах на запис, както колеги и приятели, които са го гледат също нямат притеснения в тази посока - има нещо, което се случва на сцената", обясни Додов.
Запитани как са се променили образите през годините, Новоселска се пошегува, че някои са напълнели, а други - остарели.
"Променят се образите, но най-вече артистите - те навлязоха в други територии. Това е като с децата артисти - например с Веселин Прахов от "Куче в чекмедже" вече не е същият. Той е друг човек, не се занимава и с актьорство. Спомням си Иржи Менцел, велик чешки режисьор - той се помъчил да покани актьора си от "Строго охраняеми влакове" - първият Оскар за социалистическо кино и той му казал: "Ти луд ли? Аз съм зъболекар и ще губя колко хиляди долара на ден, ако дойда да играя при теб." Така че има чиста човешка промяна в образите. Всеки си тръгна към печелившото", обясни Москов.