fallback

Маркетолозите – архитектите на промяната

Росен Мисов пред Bulgaria ON AIR: Стопяваме разликата с международните компании!

16.05.2016 | 10:19 Автор: Тодор Петров

Стопяваме разликата с международните маркетингови компании. Обменяме практики и сме почти на едно ниво. Маркетолозите са архитектите на промяната. Те имат визията за начина, по който бизнесът трябва да се развива. След това създават условията за подпомагането на тази цел. 

Това заяви в Сутрешния блок на Bulgaria ON AIR изпълнителният директор на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) Росен Мисов.

За трета поредна година конкурсът BAAwards ще отличи най-добрите постижения в сферата на маркетинговите комуникации. БАР ще награди най-успешните кампании, а крайният срок за набирането на проекти е 22 май. Победителите ще бъдат обявени на церемония на 15 юни.

"В конкурса за наградите на БАР се оценява идеята и нейното осъществяване, резултатите от кампанията. Индивидуалните награди оценяват приноса на конкретни маркетингови специалисти от екипа. Това е трето издание на наградите на БАР. През 2014 г. раздадохме 7 награди, през 2015 г. те бяха 13, а сега очакваме повече. Интересът показва, че има необходимост от такъв конкурс", обясни в студиото на Bulgaria ON AIR Росен Мисов.

Той е убеден, че изцяло от потребителите зависи дали една реклама работи или не. От БАР се стремят да покажем добрите практики, които според Мисов са доказателство, че рекламата има значителен ефект върху развитието на икономиката и информирането на обществото.

"Основна цел на БАР е да развива и подобрява условията за рекламна дейност в страната. Не само законите, но и саморегулацията. Утвърждаването на високите стандарти на етика", добави Мисов.

 

 

fallback
Още от България сутрин
fallback