fallback

Димчо Станев: Енергийната система е от огромно значение за държавната сигурност

Директорът Обслужване на клиенти в ЧЕЗ в Сутрешния блок на Bulgaria ON AIR

18.11.2015 | 09:57 Автор: Мария Аладжова

Първата телефонна линия за клиенти на ЧЕЗ България стартира през 2007 година, това съобщи в Сутрешния блок на Bulgaria ON AIR директорът директор „Обслужване на клиенти“ в ЧЕЗ Димчо Станев. Той беше категоричен, че енергийната система е от голямо значение за държавата. По думите му от 2007 година до сега информационната система на ЧЕЗ е претърпяла редица подобряващи промени - клиентите могат да се свържат онлайн, информационни системи има в София и Плевен, въведени са гласови менюта, даващи информация без да е нужно включване от оператор. 

Станев уточни, че през зимния сезон традиционно се получават повече сигнали, като голяма част от тях са за аварийни ситуации, което се дължи на атмосферните условия по това време на годината.

 

Още по темата

Обслужващата телефонна линия на ЧЕЗ е 0700 10 010. Станев не посочи точната цена на обаждане. По негови думи всеки мобилен оператор определя цената на телефоните към групата 700, а таксуването става в полза на оператора. Важно уточенение е, че изчакването на включване от дежурен оператор също се таксува.За актуална информация, ЧЕЗ поддържат гласово меню или т.н. IVR, посочи още Станев. Благодарение на тази платформа времето за ичакване под 17 секунди и работата в тази посока продължава, каза още Димчо Станев.

Целия разговор чуйте в следващото видео:

 

fallback
Още от България сутрин
fallback