Нови правила и нови проблеми при пътуването с градския транспорт в София. Защо внедряването на променената система за пътуване повиши общественото недоволство?
"В ЦГМ проблеми няма. Справихме се перфектно с внедряването на този етап от новата система за таксуване. Билетите, които се купуват от водача, имат баркод, който трябва да се прочете на малко по-различно място на валидатора от картата. Трябва да е леко по-далеч от самия билет, за да фокусира устройството и да стане прочитането", заяви Пламен Църноречки от Центъра за градска мобилност (ЦГМ) в "България сутрин".
Докога няма да ни глобяват в градския транспорт?
"Достатъчно коректна компания сме и ще напомняме дълго на хората, че трябва да валидират. Няма да има ограничения. Колкото трябва - толкова. Ще има период на адаптация, много бавно и постепенно ще налагаме глоби и наказания", обеща Църноречки.
Гостът от ЦГМ съветва хората да влизат в превозното средство винаги с подготвена в ръка карта, за да става по-бързо валидирането."Ще изпълняваме решенията на Столичния общински съвет. Много беше трудно взимането на тези решения дали да се увеличава цената на транспорта в София. Качва се бензин до небето, газ - не знаеш къде е, метрото работи на ток. Цената на картата и билета трябва да е с 30-40% повече. Ние нищо не сме качили, това е един компромис. Целта ни е да мотивираме граждани да пътуват с транспорт, а не с кола", подчерта Пламен Църноречки.
Близо 40 хил. билета са продадени за 4 дни от 30+, a 5-6 хил. са продадените билети 60+.
преди 1 година