Един от най-популярните инфлуенсъри - Денислав Димчев, може да се похвали с хиляди последователи в социалните мрежи. Той има опит като предприемач и продуцент на тийн сериали.
Денислав ще бъде един от гост лекторите в тазгодишната Финансова академия за ученици, която Висшето училище по застраховане и финанси стартира днес.
Социалните мрежи са част от дигиталния маркетинг, отбеляза той и посочи, че ще се фокусира върху новостите в маркетинга - как може да използваме статистиките в различните платформи.
"Инфлуенсърството е нова част от дигиталния маркетинг и се развива със стабилен ръст от 50%. Голяма част от брандовете се ориентират към инфлуенсърския маркетинг. Свързан е с много договори и клаузи, които трябва да се спазват", подчерта Денислав Димчев пред Bulgaria ON AIR.
Той добави, че последователите се трупат с постоянство, когато аудиторията вярва на съдържанието, то е стойностно или поне ги забавлява. Но няма универсална формула, която да проработи на 100%."Академията се занимава чисто с финансовата гледна точка на нещата", изтъкна Димчев и призова младите да намерят нещо, което ги забавлява и искат да го покажат, да бъдат постоянни и да не се отказват.
Гледайте целия разговор във видеото.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК