Всеки бизнес избира подходящата за него онлайн маркетинг стратегия. Няма конкретна формула и стъпки за успеха на дадена кампания, коментира в ефира на Bulgaria On Air маркетинг специалистът Георги Георгиев. Във връзка с предстоящото осмо издание на „Интернет маркетинг с нулев бюджет“ експертът коментира, че от нискобюджетните практики на популяризиране се възползват предимно малките и средни компании като често водещата причина е свитите им бюджети за реклама. Практиката от минали събития показала, че от средно 200 участника във форума представителите на големи компании са между 10 и 15 души. Георгиев подчерта, че съществуват редица практики за безплатно популяризиране на даден бранд в интернет.
Един от фокусите на предстоящия форум, който ще се състои на 9 април, ще е т.нар. „вирусен маркетинг“. Експертът отбеляза, че практиката постига добра ефективност при т.нар. риалити формати. Редица компании, извън развлекателния бизнес, също преоктривали технологията, като били и все по-склонни да експериментират в областта.
„Вирусният маркетинг“ залага на разпространението на информация, снимки и видео във връзка с даден продукт или бранд. В основата на техниката е предаването на съобщението на принципа „от уста на уста“. Целта на маркетолозите е да достигнат до т.нар. „лидери на мнение“ в съответна група, които да дадат повече информация за продукта или бранда.